Ak je tovar, ktorý ste od nás zakúpili, poškodený alebo nefunkčný, alebo ak došlo k poškodeniu v priebehu dvoch rokov od zakúpenia, máte nárok tovar reklamovať.

Reklamačný poriadok

Na odkaze nižšie nájdete kompletné znenie reklamačného poriadku našej spoločnosti. Váš prípad sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom možnom čase. Ako postupovať v prípade, že sa chystáte tovar zakúpený u nás reklamovať sa dočítate v riadkoch nižšie.

Ako postupovať pri riešení reklamácie

1. Vyplňte reklamačný formulár

Na odkaze nižšie si môžete stiahnuť reklamačný formulár, ktorý je potrebné vyplniť. Tento nám môžete podpísaný zaslať mailom alebo ho vložte do krabice s reklamovaným tovarom.

2. Priložte kópiu daňového dokladu

K reklamačnému formuláru priložte kópiu daňového dokladu (faktúry), ktorý bol súčasťou vašej zásielky. Vďaka tomu vás vieme v systém čo najrýchlejšie identifikovať a vyriešiť váš prípad čo najrýchlejšie.

3. Tovar odošlite späť k nám

Tovar je potrebné doručiť na adresu našej predajne, ktorú nájdete v reklamačnom formulári. Ak sa jedná o krehký tovar, je nutné ho dôkladne zabaliť, keďže za škodu spôsobenú počas prepravy späť k nám nezodpovedáme my.

Našej firme na spokojnosti zákazníkov a dobrom mene naozaj záleží, preto sa reklamácie snažíme vyriešiť vždy čo najrýchlejšie k vašej maximálnej spokojnosti. Reklamáciou sa začneme zaoberať ihneď, ako nám bude zásielka doručená. O postupe reklamácie vás budeme priebežne informovať.